dimecres, 20 de febrer del 2008

Teacher, teacher!!

Ualaaaa!! :D
Que farem de professors a la UdL!
Qui havia de dir que podria dir això: impartiré, conjuntament amb el Jesús, l'assignatura de primer curs d'Informàtica de Gestió i de Sistemes "Àlgebra, docència repetida"!
Bufff, és tot un honor poder-ho fer, sobretot sabent que després d'això arribarà un doctorat i, espero, un treball en alguna univertitat.

Així doncs, avui a les 9:00 del matí m'he encaminat cap al Rectorat per tal de signar el que ha estat el meu primer contracte! I després d'uns quants embolics amb la paperassa (com no podia ser d'altra manera XDD), he signat quatre papers que m'acreditaven per tal de realitzar les tasques de professora substituta. Quina il·lusió!! :D

Ara però, ahir a la nit ho estava pensat...: començarem a cotitzar a la Seguretat Social per tal de fer-nos un raconet per a la nostra jubilació. Ens fem grans!!!!! Ja veig els meus dies amb viatges de la INSERSO!! XDDDD

Fora bromes, que és molt emocionant poder realitzar un treball com aquest i més tenint en compte que és una assignatura de matemàtiques, amb el que a mi m'agraden!! :D