dimarts, 12 de juny del 2007

Versió anglesa

En aquest post tant sols vull posar de manifest que traduiré algunes de les entrades a l'anglès. D'aquesta manera intentaré practicar aquest idioma que el tinc molt mooolt rovellat.
Per cert..., aquest estiu m'he apuntat als cursets intensius de l'EOI... I tant intensius..., tot el mes de Juliol, 4 hores diàries!! Moriréééé XDD. Si entro, que crec que sí perquè ahir em van trucar dient que em feien el paper per anar a pagar, em posaran a 5è curs. A veure què en surt de bo de tot plegat... :S
Bé, tornant al tema..., doncs això..., els post traduïts a l'anglès tindran la mateixa categoria que els seus equivalents en català però duran "(English version)" al final. Si detecteu alguna falta o una estructura mal construïda (que en trobareu a patades) no dubteu a criticar :D