dimarts, 20 de novembre del 2007

Cap 07/08

Aquests dies estic acabant les pràctiques del CAP 07/08 que em permetran rebre un diploma que m'autoritzarà a donar classes a secundària (ja sigui obligatòria o batxiller i cicles).
En el meu cas estic donant classes (d'XHTML i CSS) als nois i noies del 2n curs del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Informàtica ASI, a la Caparrella.
Realment l'experiència paga la pena, ja que ja tinc un primer contacte amb el món de l'educació que em servirà de molt si vull acabar treballant en una universitat.
D'altra banda, ensenyar a nois i noies (en aquests cas d'entre 19 i 20 anys, només ens portem 2 anyets XDD) que veus que t'atenen, hi posen interès i van captat les coses és molt agraït. Però no em sé fer a la idea que em diguin "senyo" o "profe" XDD.

Per un altre costat, també he assistit a les classes de cicle mitjà i allí la cosa és molt diferent XDD. Veus a 30 nois (sí..., no hi ha ni una noia) jugant al Counter Strike i que et diuen: "profe, profe, vine, que faràs una partideta!!". I tu et quedes al·lucinant i dient-los: "però a veure..., tu et penses que és normal dir-li a la profe que vingui a jugar? Au..., passa a treballar una mica! XDD".

La veritat és que tots els nois i noies que m'he trobat han estat molt agradables i simpàtics. Els de grau superior i segon curs de grau mitjà treballadors, a més a més. Els de 1r de cicle mitjà..., bé..., aquí podríem dir que hi ha més diversitat, uns que treballen i els altres..., això..., deixem-ho estar XDD. Però tots ells molt simpàtics, només és qüestió de saber-los tractar i enganxar-los una mica (cosa que sembla fàcil però no ho és gens.... buuff... XDD)

Doncs bé, de moment res més. Si tot segueix les meves previsions aquest divendres finalitzo les classes i ja només em quedarà avaluar la pràctica que m'han de fer els d'ASI (un formulari amb preguntes sobre XHTML i CSS). A partir d'aleshores penjaré més informació! :D