dimarts, 20 de novembre del 2007

Companyies telefòniques

Però a què juguen les companyies de serveis telefònics al "quién da más?". Just acabo de rebre una trucada de França!!! La cosa ha anat així:

Contesto al telèfon i vinga a dir "digui? digui?". I res, que ningú contestava. Al 4t digui, quan ja estava a punt de penjar sento una veu en francès (joooo, com m'agrada el francès... XDD) que no sé què em diu (suposo que allò de les trucades de l'estranger a cost revertit). Jo m'he quedat astorada i ja veient-me com una famosa actriu de Hollywood a qui truquen els admiradors francesos (llegir el to irònic). Doncs bé, m'espero per saber qui serà el meu interlocutor i em contesta una veu parlant en castellà i amb accent francès dient-me: "Aloo, llamo de Ya.com" (crec que m'ha dit Ya.com). En aquell moment, tots els meus somnis d'actrius de cinema i admiradors francesos secrets s'han fet pedaços... Però bé, he continuat ferma amb el telèfon enganxat a l'orella. I, evidentment, m'ha explicat la mateixa cançoneta de sempre: que a veure amb quina companyia telefònica treballem, que a veure si tinc ADSL, que a veure quin ample de banda tinc, bla, bla, bla...

És que no tenen res més a fer? D'acord, pregunta estúpida..., no tenen res més a fer que tocar els nassos al personal i, a sobre, cobrant!
Hi hauria d'haver una mena de servidor centralitzat, com en el cas de les claus públiques dels criptosistemes (perdoneu la frikada, però és que ahir vaig fer un examen de criptologia XDD), on els usuaris poguéssim penjar les nostres interessos, tals com:
  • Si ets companyia telefònica, siusplau, truca'm a casa per explicar-me la història que tots m'expliqueu. És que no tinc res a fer, estic sola a casa i m'avorreixo, així em faràs companyia.
  • Si ets companyia telefònica t'interessarà saber que no vull canviar el contracte que tinc actualment.
  • Si ets companyia telefònica fes el favor de deixar-me en pau, que ja m'has trucat, com a mínim, 2 cops en molt poc temps i sempre em pegues el mateix rotllo i sempre et dic el mateix: NO! Així doncs, oblida'm, no existeixo, no tinc telèfon, no sóc econòmicament rentable per tu. NO EM TRUQUIS!!!
És que no prenen notes quan un client els diu que no? Truquen i hi tornen i vinga un altre cop!!
Quina ràbia em fan i, segurament, a molta altra gent també!
Però es que ara el nivell ja és superior, eh? Que truquen des de França!!

Em sembla que aquest serà un tema recurrent en aquest blog :(

2 comentaris:

Almlys ha dit...

Jo des de que vaig començar a aplicar l'estratègia "No tenemos ningún ordenador en casa, o no sabemos que es eso...". Et pengen de seguida.

olope ha dit...

Jo penjo de cop, sense més.