dijous, 31 de juliol del 2008

Fer el ridícul jo? XDD

Acabem d'arribar de jugar en algunes de les parades que hi ha a la "Zona Ocio" de la Campus.

Qui diu que fer el ridícul no és divertit?! XDD
Entre tots els simuladors que hi ha, hem anat a provar el del joc "Gran Turismo Prologue" de la PS3. Fantàstic el muntatge que tenen allí parat: un seient de cotxe de carreres amb volant, canvi de marxes i pedals! (ahir encara era més impressionant, ja que tenien un simulador amb seient hidràulic que es movia seguint els moviments del cotxe!!).

La cosa ha començat bé, ja que el senyor que atent al públic m'ha deixat entrar a dins a fer fotos mentre el Jesús provava la maquineta. Déu ni do quin control té el nen!! Ho ha fet molt bé!

Ara però..., acaba el Jesús i li toca a la senyoreta. Aix Déu meu..., quin embolic he muntat... Era la primera vegada que ho provava i, de per si, ja no se'm donen massa bé els jocs de simulació de vehicles. Però és igual, jo volia provar-ho. El senyor m'explica com anava tot, quins eren els botons i que no hi havia canvi de marxes automàtic (aquí jo ja he pensat: ja veuràs tu, ja veuràs tu! XDD). D'acord, cap problema, comencem la cursa... I sí, sí..., passió, concentració i diversió (per part meva i segurament per tots aquells que m'estiguessin mirant) tota la que tu vulguis però allò no es podia controlar ni a la de tres. El volant tenia vida pròpia, el fre es passava la vida premut, no hi havia embrague, les marxes canviaven quan volien i, normalment, en sentit contrari del desitjat (si jo volia retenir elles pujaven i viceversa...). Resumint, de sobte sento que el senyor de la parada li diu al Jesús: "cógele el cambio" i jo pensant: "tomaaa, que malament! XDD"

D'aquesta manera hem pogut salvar una mica la cosa (qui diu una mica diu gens, però què s'hi farà XDD) i acabar la partida.

En baixar del simulador el senyor m'ha mirat com volent dir: "por favor, que no tenga coche, que no tenga coche, que peligro por dios!!". Però jo la més feliç del món, home! XDD

Un cop passada l'experiència de la simulació hem anat a jugar a una mena de "para la bola amb manyoples de cuina". Més trampes no hem pogut fer... XDDD

1 comentari:

Dori ha dit...

debe estar chulo lo del gran turismo pero con marchas y todo buaa..
jaja que chulo :P